Aku kehilangan dara ketika usia ku 13 tahun. Tapi bukan bermakana aku melakukan hubungan jenis dengan lelaki. Masa itu ketika balik dari sekolah, aku mendapati ayah dan ibu belum balik dari pekan. Selepas makan, aku berehat diruang tamu sambil memasang video tape yang tidak sempat ayah kemas sebelum keluar pergi ke pekan. Aku terkejut beruk bila video yang aku saksikan di kaca tv adalah aksi-aksi lucah. Kerana dorongan nafsu yang membuak-buak akhirnya aku terkulai layu di depan tv gara-gara video tape ayah. Selepas itu aku tidak berani melakukanya lagi sehingga ke hari ini. Dan sebelum berkahwin dengan suami ku, aku telah berterus terang dan menceritakan perkara itu. Takut pulak suami ku menyangka yang bukan-bukan bila mendapati aku bukan dara lagi.

By: zixi

Post Berkaitan



Widget by [ Tips Blogger ]

2 comments

  1. Anonymous // July 18, 2011 at 4:22 AM  

    Dizaman ini mana ada gadis..mana ada anak dara..yg ada semua betina..rata2 kelapa muda sudah ditebok tupai..dari bermulanya alam persekolahan..sterusnya keIPT..istilah dara patut dibuang kelaut..bermegah dg anugerah mahasiswi?..ahhhh..lagi2 lah yg belajar diseberang laut…uhhhhh…mereka berasa bangga serta bermegah jika umum mengetahui bahawa mereka sudah ditebok..heboh bercerita pulak tuh..semuanya hampas!...karut!..ptuih ptuih!!!

    Lihat, diblog2 18 SX..cerita2 lucah..yang LIKE sebagai pengikut didapati paling ramai ialah wanita..terutama anak2 gadis..dengan bangga mempamerkan potret profilnya bertudung…habis?..apa lagi nak dialasankan..

    Nak dipujuk2 rayu, nak main2 apa lagi…Peduli apa! Kalau pelir dah keras terus tutuh sajalah..hentam cukup2..perempuan sekarang ni suka kangkang puki bagi orang lain tutuh walau pun dah ada laki..lepastu dg bangga pulak cerita batang pelir lakinya keciklah,pendeklah, tak puaslah..aku dah bertahun2 bawa teksi diLembah Klang, macam2 maklumt aku dapat..berlaku depan mata..hantar & ambil mereka dari tempat itu..ada yg dg ikhlas mengadu kecurangan mereka kpd aku..yg syoknya, pasal sesama rakan sekerja bercinta & terus kangkang..suami dirumh???..kebanyakannya bekerja dipejabat..terutama pejabat kerajaan..tutuh dlm pejabat pulak tu..minta izin dg suami kononya ada meetinglah, overtimelah…tapi pergi kangkang...ptuihhh!...

    Sampai bila2 aku tak kan percaya pd perempuan zaman sekarang kecuali ibuku tersayang dan arwah isteriku yg setia!.. walau yg bertudung atau tak bertudung semua sama..pembohong! bertopeng…yg bertudung tu,amboi, bersopan ketika turun dari rumah..bila dah terlindung……..? berdasarkan pengalaman pakcik tua ni, alaaaaa…berlambak2…..berlaku depan mata aku situa pakcik drebar teksi ni…pernah beberapa kali terjadi dlm teksi aku ketika aku sedang memandu…aku hentikan teksi dan halau turun…cihhhh..

    Tapi ini tentu ada orang yg akan berkata tak semua pakcik!.. Ya memang tak semua..tapi bagi aku, aku akan kata kesemua M(mim lam alif ya wau!)…piirrraaahhhhh..semua karut!!! Jika ada org yg nak marah silakan….

  2. Anonymous // July 19, 2011 at 7:15 PM  

    PEMBERITAHUAN?
    Lepaskan dan luahkan apa yang terbuku dihati anda selama ini? Tuliskan pengakuan anda pada ruangan yang disediakan dibawah paparan blog ini?

    Ya..saya nak lepaskan!..mohon maaf trlebih dulu...
    Lihat, diblog2 18 SX..cerita2 lucah..yang LIKE sebagai pengikut didapati paling ramai ialah wanita..terutama anak2 gadis..dengan bangga mempamerkan potret profilnya bertudung…
    bermegah dg anugerah mahasiswi?..ahhhh..lagi2 lah yg belajar diseberang laut…uhhhhh…mereka berasa bangga serta bermegah jika umum mengetahui bahawa mereka sudah ditebok..heboh bercerita pulak tuh..semuanya hampas!.
    perempuan sekarang ni suka kangkang puki bagi orang lain tutuh walau pun dah ada laki.
    yg syoknya, pasal sesama rakan sekerja bercinta & terus kangkang..suami dirumh???..kebanyakannya bekerja dipejabat..terutama pejabat kerajaan..tutuh dlm pejabat pulak tu..minta izin dg suami kononya ada meetinglah, overtimelah…tapi pergi kangkang..

Post a Comment