Dalam diam aku benar-benar tertarik dengan boss baru ku. Dia merupakan lelaki yang penyayang ditambah dengan paras rupa yang segak aku benar-benar mabuk asmara. Tapi malangnya boss baru ku ini sudahpun beristeri dan mempunyai 3 orang anak. Ketika kami sama-sama menghadiri mesyuarat di luar daerah kami berkesempatan tidur sekatil namun dia tidak melakukan perkara yang melebihi batasan. Sikapnya yang penyabar dan tidak gopoh juga mampu mencairkan hati muda ku. Selepas kejadian itu dia memohon untuk berpindah ke lain daerah. Sekarang aku berusaha melupakanya. Aku tidak mahu dituduh perempuan perosak rumahtangga orang lain.

by: Yatie

Post Berkaitan



Widget by [ Tips Blogger ]

3 comments

  1. Anonymous // July 18, 2011 at 4:16 AM  

    Nak dipujuk2 rayu, nak main2 apa lagi…Peduli apa! Kalau pelir dah keras terus tutuh sajalah..hentam cukup2..perempuan sekarang ni suka kangkang puki bagi orang lain tutuh walau pun dah ada laki..lepastu dg bangga pulak cerita batang pelir lakinya keciklah,pendeklah, tak puaslah..aku dah bertahun2 bawa teksi diLembah Klang, macam2 maklumt aku dapat..berlaku depan mata..hantar & ambil mereka dari tempat itu..ada yg dg ikhlas mengadu kecurangan mereka kpd aku..yg syoknya, pasal sesama rakan sekerja bercinta & terus kangkang..suami dirumh???..kebanyakannya bekerja dipejabat..terutama pejabat kerajaan..tutuh dlm pejabat pulak tu..minta izin dg suami kononya ada meetinglah, overtimelah…tapi pergi kangkang...ptuihhh!...

    Sampai bila2 aku tak kan percaya pd perempuan zaman sekarang kecuali ibuku tersayang dan arwah isteriku yg setia!.. walau yg bertudung atau tak bertudung semua sama..pembohong! bertopeng…yg bertudung tu,amboi, bersopan ketika turun dari rumah..bila dah terlindung……..? berdasarkan pengalaman pakcik tua ni, alaaaaa…berlambak2…..berlaku depan mata aku situa pakcik drebar teksi ni…pernah beberapa kali terjadi dlm teksi aku ketika aku sedang memandu…aku hentikan teksi dan halau turun…cihhhh..

    Tapi ini tentu ada orang yg akan berkata tak semua pakcik!.. Ya memang tak semua..tapi bagi aku, aku akan kata kesemua M(mim lam alif ya wau!)…piirrraaahhhhh..semua karut!!! Jika ada org yg nak marah silakan….

    hakikatnya pompuan memng....>>http://pakngahmyblog.blogspot.com/2011/06/isteriku-yang-selalu-mendoakan.html

  2. Anonymous // July 19, 2011 at 6:58 PM  

    PEMBERITAHUAN?
    Lepaskan dan luahkan apa yang terbuku dihati anda selama ini? Tuliskan pengakuan anda pada ruangan yang disediakan dibawah paparan blog ini?

    Ya..saya nak lepaskan!..mohon maaf terlebih dulu...
    Lihat, diblog2 18 SX..cerita2 lucah..yang LIKE sebagai pengikut didapati paling ramai ialah wanita..terutama anak2 gadis..dengan bangga mempamerkan potret profilnya bertudung…
    bermegah dg anugerah mahasiswi?..ahhhh..lagi2 lah yg belajar diseberang laut…uhhhhh…mereka berasa bangga serta bermegah jika umum mengetahui bahawa mereka sudah ditebok..heboh bercerita pulak tuh..semuanya hampas!.
    perempuan sekarang ni suka kangkang puki bagi orang lain tutuh walau pun dah ada laki.
    yg syoknya, pasal sesama rakan sekerja bercinta & terus kangkang..suami dirumh???..kebanyakannya bekerja dipejabat..terutama pejabat kerajaan..tutuh dlm pejabat pulak tu..minta izin dg suami kononya ada meetinglah, overtimelah…tapi pergi kangkang..

  3. Anonymous // December 8, 2013 at 8:13 PM  

    Klau nk try perempuan ni bleh ...memang perosak umhtngga org...dah byk x bgi tau tpi msih lg nk mngatal.nina 012-44140744

Post a Comment