Saya seorang isteri yang bekerja. Telah berkahwin dengan suami saya sejak 15 tahun dulu. Kehidupan kami sangat bahagia pada mulanya sehingga suatu hari saya berlaku curang gara-gara saya terbaca SMS yang dihantar oleh rakan perempuan yang bekerja satu pejabat dengan suami saya. Sumai saya tidak sempat memadam sms tu, mungkin terlalu khayal denan hubunganya dengan perempuan itu. "Bang sedap lah mlam tadi" itulah sms yang saya baca. Isteri mana yang tidak marah jika terbaca sms macam tu. Kini baru saya sedar tindakan saya salah. Sepatutnya saya tanya dulu tentang sms itu walaupun barangkali dia akan mencari seribu satu alasan. Apa harus saya buat?

Post Berkaitan



Widget by [ Tips Blogger ]

27 comments

  1. Anonymous // October 20, 2009 at 11:48 PM  

    lain kali ko siasat dulu perkara tu..Ni ko trus amik tindakan. cmne nak settle mslh tu klu ko pun mcm tu jgk. Tapi apa pun padan gk ngn muka laki ko tu. Tu la tk ckup ngn satu bini..hehe

  2. Black fish bone // October 21, 2009 at 12:01 AM  

    Memang padan muka suami awak..

  3. Rostiger // June 19, 2011 at 6:13 PM  

    sabar ape2 aku bole tolong settle kan problem ini

  4. Anonymous // July 28, 2011 at 2:25 AM  

    nape lak nak salahkan lelaki tu..ayat tak habis terus buat hukuman. ini lah pompuan cepat sangat melatah...

  5. Anonymous // January 10, 2013 at 8:18 AM  

    Ya selidik dulu. ayat tu tak habis lagi. Saya pernah bergurau dengan kawan pejabat. " Sedaplahapam kau tu". Ai mulut tu jaga skit jwbnya. Walhal pagi tu memang dia belanja kami apam manis. Begitu juga kadang2 saja nakal usik kawan saya. Uii.. nikmat dan lazat yang malam tadi tu ya? Aii ada yg mkn kasut ni kang jwbnya. Walhal malam trsebut memang ada jamuan makan pejabat dan lauk pauknya sedap? Bagaimana kalau orang mendengar punyai otak kuning. Sudah tentu timbul salah sangka. Jadi kena selidik dulu. Masalahnya puan telah berdosa amat besar pada suami..Satu masa kalau dia tau ..tak taulah. Tapi if it happen to me. Frankly speaking that is the last day with my wife and I 'll never see her face anymore..in whatever condition..

  6. Anonymous // February 11, 2013 at 12:39 AM  

    Kisah sya pula..sya yg curang...saya mpunyai kluarga yang sempurna .anak2x yg ramai...semua nya gara2x pertemuan sya dengan lelaki itu di mana saya boleh d katakan jatuh cinta... hubungan terlarang kami berlanjutan hampir 3 tahun, masa bersama dia sya merasakan dunia kami yang punya..suka duka kami kongsikan bersama..sungguh indah sehinggalh suatu hari bapa dia yang menghidap kanser meninggal dunia...bermula dr situ dia mmenjauh diri dan hubungan kami berakhir begitu saja...sedangkan saya pula masih merindui dia...

  7. Anonymous // March 15, 2013 at 6:03 PM  

    i suka cara u.....u nie bukan curang,tapi cuba memenuhi kehendak naluri u...spt mana kebanyakan semua org didunia nie,cuma minat saja berbeza...email kt sy jika Sudi brsahabat...belaiansutera@yahoo.com

  8. Anonymous // December 8, 2013 at 8:28 PM  

    Klau dpt tau trang2suami curang..pe lg ko pun curang jgaklh bru adilk....pastu brulh masing2tnggung akibtnye..

  9. Anonymous // December 8, 2013 at 8:31 PM  

    012-4140744 or
    Serinaz76@yahoo.com

  10. Anonymous // November 16, 2014 at 12:38 AM  

    baguslah tu. teruskan. lagi bagus kalau awak ajak lelaki boy awak dan perempuan tu turut serta main seks dengan awak dan suami. foursome is the best ever! bayangkan satu mulut mengerjakan pantat kau sambil jari2 korek lubang pantat dan satu jati lai usap kelentit. satu mulut isap puting tetek dan satu jari lagi gentel puting tetek sebelah lagi, satu mulut lagi main lidah dengan kau. nikmat beb!

  11. Unknown // December 21, 2014 at 11:27 PM  

    Pengalaman main dgn army nemang best. . dh 3x pancut batang still terpacak lagi. .

  12. Anonymous // February 10, 2015 at 8:38 PM  

    main dgn army mana..?
    share la sama !!

    ke.. budak jantan army tentera darat tu...?

  13. Anonymous // April 23, 2015 at 11:07 AM  

    Boleh try ke

  14. Anonymous // May 26, 2015 at 6:42 PM  

    Anonymous // February 10, 2015 at 8:38 PM

    Ni la kisahnya...
    njoi !!

    Tujuan saya menulis kali ni bukan lah nak cerite pasal budak urut. Ni nak konsi cerite satu lagi species jantan yang buat saya turn on bile tengok ide orang iaitu abang-abang kite, abang-abang polis kita atau abang-abang tentera darat kita.

    Saya pun hairan jugak selain daripada lelaki yang gelap mereka yang beruniform kemas ni jugak boleh buat saya naik nafsu untuk buat hubungan sex dengan mereka walaupun tau mereka tak kan nak pakai uniform nak jumpa kita ya tak. Tapi at least die orang nye profession macam tu memang saye teringin nak buat hubungan sex ngan merea.

    So di pendek kan cerita saya selalu gak masuk sms chat celcom channel gay3 kat situ. satu sms 5 sen ok lah jugak. So dalam tu dapat lah rami no talipon daripada budak umo 17 tahun sehingga bapak umur 50 tahun. Ade pelbagai bangsa dan pekerjaan. SO salah seorang die yang chat ngan saya ni ialah umo dalam akhir 20an dah pun kawin. Masa chat tu memang lag saya bagi tau ni saya jenis yang suka lelaki jugak walau pun dah kawin. Dia kata dis ni tak de lah jenis suke lelaki tapi kalau ada lelaki nak isap batang die and nak bagi die jubo untuk di cucok di kate no problem . Die on je.

    Mule2 die ni dari kem di kedah and of course jauh lah dar pada bandar tempat saye tinggal.
    so selalu berhubungan melaui sms sahaje/. Lame kelaman kite borak dalam talipon sehingga masing2 stim melancap same2. itu lah yang kami selalu buat kalau on the phone. Die kate walaupun dah kawin die masih jugak nak mintak di isap kan batang oleh jantan . cume die tak isap orang punye lah.

    Die selalu cerite kat saye pasal saiz batang die ( die kate 6.5 inci hitam dangan mashroom head die kata). so suatu hari die di hantar kursus ke bandar twmpat saye tinggal untuk satu minggu. So masa di sini die kontek saye kate nak jumpe pasal die kate tak da bini nak lepas geram sodie perlu seseornag untuk lepas geram die.
    So saye datang lah jumpe die kat hotel die menginap. Mat ni tak de lah ensem sangat tapi boleh pakai lah. Cume die dan badan agak gelap dan tough sikit . Tu yang buat saya turn on.

    Masuk je bilik hotel tak sempat2 nak jabat tangan die terus terkam dan peluk saye.. Ish mat ni biar betul kate nak orang isap je . Ni lain pulak siap peluk2. Saya biar je lah sedap di peluk gitu. die terus baring kan saye atas katil dan mule mengomol saye. Ish ganas jugak mat ni. Mule2 kate tak nak lah romen2. Bile di tanye die kate saje je nak cume romen ngan lelaki. Saye biarkan je syok lah. So mule2 die kiss bibir dan kulum lidah ish not bad sedap. Maklum lah orang biase kulum lidah bini. Sedap abis. Tak sempat2 nak bukak seluar lagi tu. so lepas kulum lidah anad bibir die mula bukak baju dan selaur die hingga bogel abis. Wow memang betul lah ape die kat ebatang die memenag panjang dan besar. gelap pulak tu. die kate die urut gune minyak lintah. so Saya ape lagi terus terkam dan isap lah batang dia puas2. Wow terjerit2 die kesdapan. Die kate lame dah tak kene isap because bini die tak reti isap. so kalau nak cari orang iusapa dia kene lah cari jantan die kate .

  15. Unknown // September 21, 2016 at 2:13 AM  

    Hai
    Saya Daniel, 31, KL
    Saya serius cari couple untuk 3some (mmf). Berminat boleh kita jumpa untuk bincang.tq
    WC ID: danielnacarl

  16. austinampang // October 11, 2016 at 12:31 AM  

    Sapa2 nk tgok wife dia kena fuck. Kena jilat .whatsap sy 01110694356

  17. Anonymous // March 1, 2017 at 8:00 PM  

    Aku kalau main dgn isteri mesti aku bayangkan dia tgh main dgn lelaki lain.Aku sering menayangkan burit isteri aku kpd lelaki2 yg aku kenal dlm wechat melalui video coll.

  18. Anonymous // March 15, 2017 at 7:58 PM  

    nak video kol wechat u la bro. bole gak tgk burit isteri u hehehe

  19. Unknown // May 30, 2017 at 3:03 PM  

    wow

  20. Unknown // June 14, 2017 at 5:49 PM  

    Bro bole kongsi video bro main dgn bini tak...nk tgok lh..milza63@rocketmail.com

  21. Lee // July 19, 2017 at 2:39 AM  

    Wechat id : ehem2xx

  22. Lee // July 19, 2017 at 2:39 AM  

    Wechat id : ehem2xx

  23. Lee // July 19, 2017 at 2:43 AM  

    Wechat id : ehem2xx

  24. GST Training Delhi // September 3, 2017 at 8:40 PM  

    Hey keep posting such good and meaningful articles.

  25. shahrizal // October 27, 2017 at 8:58 AM  

    boleh wasap sy bro..teringin nk tgk cipap wife bro 0175460346 kedah

  26. Bro b // September 1, 2021 at 8:40 PM  

    Wwb4062.. add kat michat..kt sembang2 dl..area teluk intan di utamakan
    Aku laki 33
    Bini 32

  27. Khamis // January 13, 2024 at 12:25 PM  

    Tak apa. Ramai lagi yg lebih baik dan membahagiakan dari dia. Kita buat yg lain.. Yg penting masa seks tu puas sama2. Malam isap batang suami. Esok siang isap batang bf. Dua2 pancut dalam. Saya pernah rasai situasi sebagai bf kepada isteri org. Sama2 bahagia. 😘

Post a Comment