Saya seorang isteri yang bekerja. Telah berkahwin dengan suami saya sejak 15 tahun dulu. Kehidupan kami sangat bahagia pada mulanya sehingga suatu hari saya berlaku curang gara-gara saya terbaca SMS yang dihantar oleh rakan perempuan yang bekerja satu pejabat dengan suami saya. Sumai saya tidak sempat memadam sms tu, mungkin terlalu khayal denan hubunganya dengan perempuan itu. "Bang sedap lah mlam tadi" itulah sms yang saya baca. Isteri mana yang tidak marah jika terbaca sms macam tu. Kini baru saya sedar tindakan saya salah. Sepatutnya saya tanya dulu tentang sms itu walaupun barangkali dia akan mencari seribu satu alasan. Apa harus saya buat?

Post Berkaitan



Widget by [ Tips Blogger ]

10 comments

  1. Anonymous // October 20, 2009 at 11:48 PM  

    lain kali ko siasat dulu perkara tu..Ni ko trus amik tindakan. cmne nak settle mslh tu klu ko pun mcm tu jgk. Tapi apa pun padan gk ngn muka laki ko tu. Tu la tk ckup ngn satu bini..hehe

  2. Black fish bone // October 21, 2009 at 12:01 AM  

    Memang padan muka suami awak..

  3. Rostiger // June 19, 2011 at 6:13 PM  

    sabar ape2 aku bole tolong settle kan problem ini

  4. Anonymous // July 28, 2011 at 2:25 AM  

    nape lak nak salahkan lelaki tu..ayat tak habis terus buat hukuman. ini lah pompuan cepat sangat melatah...

  5. Anonymous // January 10, 2013 at 8:18 AM  

    Ya selidik dulu. ayat tu tak habis lagi. Saya pernah bergurau dengan kawan pejabat. " Sedaplahapam kau tu". Ai mulut tu jaga skit jwbnya. Walhal pagi tu memang dia belanja kami apam manis. Begitu juga kadang2 saja nakal usik kawan saya. Uii.. nikmat dan lazat yang malam tadi tu ya? Aii ada yg mkn kasut ni kang jwbnya. Walhal malam trsebut memang ada jamuan makan pejabat dan lauk pauknya sedap? Bagaimana kalau orang mendengar punyai otak kuning. Sudah tentu timbul salah sangka. Jadi kena selidik dulu. Masalahnya puan telah berdosa amat besar pada suami..Satu masa kalau dia tau ..tak taulah. Tapi if it happen to me. Frankly speaking that is the last day with my wife and I 'll never see her face anymore..in whatever condition..

  6. Anonymous // February 11, 2013 at 12:39 AM  

    Kisah sya pula..sya yg curang...saya mpunyai kluarga yang sempurna .anak2x yg ramai...semua nya gara2x pertemuan sya dengan lelaki itu di mana saya boleh d katakan jatuh cinta... hubungan terlarang kami berlanjutan hampir 3 tahun, masa bersama dia sya merasakan dunia kami yang punya..suka duka kami kongsikan bersama..sungguh indah sehinggalh suatu hari bapa dia yang menghidap kanser meninggal dunia...bermula dr situ dia mmenjauh diri dan hubungan kami berakhir begitu saja...sedangkan saya pula masih merindui dia...

  7. Anonymous // March 15, 2013 at 6:03 PM  

    i suka cara u.....u nie bukan curang,tapi cuba memenuhi kehendak naluri u...spt mana kebanyakan semua org didunia nie,cuma minat saja berbeza...email kt sy jika Sudi brsahabat...belaiansutera@yahoo.com

  8. Anonymous // December 8, 2013 at 8:28 PM  

    Klau dpt tau trang2suami curang..pe lg ko pun curang jgaklh bru adilk....pastu brulh masing2tnggung akibtnye..

  9. Anonymous // December 8, 2013 at 8:31 PM  

    012-4140744 or
    Serinaz76@yahoo.com

  10. Anonymous // November 16, 2014 at 12:38 AM  

    baguslah tu. teruskan. lagi bagus kalau awak ajak lelaki boy awak dan perempuan tu turut serta main seks dengan awak dan suami. foursome is the best ever! bayangkan satu mulut mengerjakan pantat kau sambil jari2 korek lubang pantat dan satu jati lai usap kelentit. satu mulut isap puting tetek dan satu jari lagi gentel puting tetek sebelah lagi, satu mulut lagi main lidah dengan kau. nikmat beb!

Post a Comment