Time tingkatan satu dulu. Sekitar tahun 2000, aku dihantar oleh mak dan abah duduk dengan kakak dan abang ipar yang bekerja di bandar K dan menyewa rumah tidak jauh dari sekolah Menengah. Memenadangkan kt kampung ku masa itu belum ada sekolah menengah, terpaksa lah aku duduk dengan kakak dan abang ipar ku. Time tu dorang baru je kahwin. Sehingga ke hari ini aku masih dihantui rasa bersalah sebab hampir setiap malam aku skodeng akak dan abang iparku melakukan hubungan xxxx. Mula-mula tu ada perasaan takut-takut tapi lama-lama benda ni boleh jadi ketagih. Satu malam tu mungkin kerana aku terlalu syok tengok wayang free sampai aku tak sedar bapa mertua kakak ku datang dari arah belakang. Aku lupa petang tu bapa mertua akak aku datang dari kampung. Sehingga saat ini aku masih menyesali perbuatan ku.

by: Wongki

Post Berkaitan



Widget by [ Tips Blogger ]

2 comments

  1. Anonymous // October 21, 2009 at 3:34 AM  

    Wooo..sexy ke akak ko tu wongki??

  2. Bro b // September 1, 2021 at 8:41 PM  

    Wwb4062.. add kat michat..kt sembang2 dl..area teluk intan di utamakan
    Aku laki 33
    Bini 32

Post a Comment